سئو سایت

  • ۰
  • ۰


آمار موتورهای جستجو نشانگر آن است که اکثر وب سایت ها به وسیله موتورهای جستجو پیدا می شوند و به مخاطبان عرضه می گردند. در این بین آمار و اعداد سایت ها و کسانی که در عرصه سئوی موتورهای جستجو فعال هستند نشان می دهد که موتور جستجوی گوگل به منزله فعالترین و پرکاربردترین موتور جستجو از نظر امکانات و تخصصی بودن، در بین استفاده کنندگان اینترنت دانسته شده است.


برای شناساندن سایت به گوگل شیوه های زیادی وجود دارد. در این نوشته به نکته هایی از روند معرفی کردن سایت به گوگل بیان می کنیم:

ثبت سایت در گوگل


اولین نکته: اضافه کردن آدرس اینترنتی سایت مستقیما به موتور جستجوی گوگل :


در این شیوه با بهره گرفتن از ابزارهایی که سایت گوگل در اختیار کاربران قرار می دهد، می توان تنها آدرس اینترنتی سایت را به موتور جستجوی گوگل شناساند، و اینکه چه موقعی این آدرس بوسیله گوگل شناخته می شود وابسته به تعداد آدرس های اینترنتی دارد که پیش از ثبت ما صورت گرفته است . البته با توجه به سیاست های تخصصی گوگل این شیوه در کوتاه مذت اثرگذار نمی باشد و محتاج گذشت زمان است.

ثبت سایت در گوگل


برای ثبت سایت در گوگل و معرفی آن به این شیوه می توانید به آدرس Search Console – Crawl URl زیر  بروید و مشخصات سایت تان را آنجا وارد نمایید:

 

http://www.google.com/addurl
 نکته دوم: شیوه دومی هم برای معرفی سایت به گوگل وجود دارد و آن بهره گرفتن از ابزارهای وب مسترهای گوگل می باشد که به طور سرراست بوسیله گوگل در اختیار وب مستر ها گذاشته می شود.این کار نیازمند وارد شدن به سایت گوگل و وارد کردن تنطیمات در آنجاست تا بعد از تایید سایت شما توسط گوگل در موتور جستجویش شناسانده شود.


نکته سوم: بعد از ثبت سایت کار مهمی که باید انجام بدهید ایجاد نقشه سایت تان و معرفی کردن آن هم  به موتور جستجوی گوگل می باشد تا روبات جستجوگر گوگل به آسانی قادر باشد فهرستی از فایل های ارائه شده در این نقشه را دانلود کند و در لیست جستجویش قرار بدهد.

 

  • ۹۵/۱۱/۰۲
  • گلنار جودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی